Αερόβια προπόνηση στα ομαδικά τμήματα

Τα μαθήματα αυτά ωφελούν ανθρώπους που δεν έχουν πολύ χρόνο στη διάθεσή τους και χρειάζονται να ακολουθήσουν ένα ευχάριστο πρόγραμμα εκγύμνασης, συμμετέχοντας ακόμα και με την παρέα τους, που θα τους βοηθήσει να αποκτήσουν καλή φυσική κατάσταση, δυναμώνοντας ταυτόχρονα και το υπόλοιπο σώμα τους.

Η ομάδα (12 – 17 άτομα) συμμετέχει στα προγράμματα αυτά με διαφορετικό στόχο προπόνησης κάθε φορά. Έτσι στα αερόβια τμήματα (Αerobic, Step) προσπαθούμε με τη βοήθεια της μουσικής και τη σωστή και ασφαλή καθοδήγηση του δάσκαλου να εξασκηθούμε στο μέγιστο βαθμό kαρδιοαναπνευστικά, βελτιώνοντας κάθε μέρα περισσότερο τη φυσική μας κατάσταση και ξοδεύοντας το μέγιστο αριθμό θερμίδων. Στα τμήματα ενδυνάμωσης ποδιών ή της σπονδυλικής στήλης (Pilates, Kοιλιακοί) τα προγράμματα είναι δομημένα με λογική σειρά από το εύκολο στο δύσκολο, από το απλό στο σύνθετο, με ομαλές μεταβάσεις από τη μια άσκηση στην άλλη έτσι που να εστιάζουν στη συγκεκριμένη περιοχή και να τη δυναμώνουν πολύ καλύτερα από οποιαδήποτε άλλη σειρά ασκήσεων σε απλό πρόγραμμα προπόνησης (π.χ. προπόνηση κοιλιακών). Τα προγράμματα stretching και power yoga προσφέρουν ισομετρική ενδυνάμωση σε όλα τα μέρη του σώματος, διατείνουν το καταπονημένο από τη προπόνηση μυικό σύστημα και έχουν αγχολυτική δράση από την εργασία και τα προβλήματα της ημέρας που περνάει.